• Det goda livets bolån

    Sparbankens bolån är designat just för dig. Det lämnar utrymme för det allra viktigaste: livet.
  • Frågor och svar

    Nätbankskoderna har gått i lås, vad ska jag göra? Eller hur bokar jag en tid till kontoret? Vi samlade ihop en lista med ofta förekommande frågor till vår kundtjänst – så att du lättare ska få svar på dina frågor.
 
Sparbankens varumärke bild.

Har du tappat ditt kort eller dina nätbankskoder? Gör så här

Om du tappar ditt bank- eller kreditkort eller dina nätbankskoder ska du agera snabbt. Ring Sparbankernas gemensamma spärrtjänst +358 20 333 (24 h, också spärrning av nätbankskoder) eller Eurocard-företagskortets spärrtjänst +358 800 1 55777 (24 h).
Saknas?
Yrkeskunnig personal som vet vad dom pratar om. (2020)
Alltid kunnig personlig och bra service. Tack för det. (2020)
Jag får allt jag behöver av banken.
...

Vill du ha förstklassig service? Välkommen att byta till Sparbanken

85% av våra kunder rekommenderar oss. Låt oss försäkra dig med!

Du får fram prislistan när du skriver staden eller namnet på den lokala Sparbanken och välja den i listan.

Kontaktuppgifter till det valda kontoret

Byt kontor
Vår kundtjänst nås också per telefon eller via chatten vardagar kl. 8–20.