Korttireklamaatio

Jos huomaat korttitapahtumissasi epäselvyyksiä, otathan yhteyttä.

Tee korttireklamaatio tästä

Kortti kadoksissa?

Jos korttisi katoaa, ilmoita kortin katoamisesta viipymättä mihin tahansa Säästöpankin konttoriin tai sulkupalveluun (24 h/vrk):

Voit tehdä korttitapahtumasta reklamaation My Dispute -palvelussa, jos

  • huomaat tiliotteellasi korttiostoja ja/tai Nosto-automaatin nostotapahtumia, joita et ole tehnyt
  • korttiostoksesi on veloitettu useaan kertaan
  • et ole saanut kortilla maksamaasi tuotetta tai palvelua 
  • saamasi tuote on virheellinen.

Yritä aina ratkaista asia myyjän kanssa, jos asia koskee myyjän sopimusrikkomusta

  • tapahtuma on veloitettu useaan kertaan
  • et ole saanut tilaamiasi tuotteita tai palvelua
  • tuote ei vastaa tilattua.

Otathan huomioon, että

  • autovuokraamoilla on oikeus veloittaa maksamattomat tankkaukset ja sakot jälkikäteen
  • hotellilla on oikeus veloittaa maksamaton minibaariosto jälkikäteen
  • Otto. –automaattien nostotapahtumia ei voi reklamoida My Dispute –palvelun kautta, vaan ne tehdään sähköisellä lomakkeella

Tapahtumien reklamointi My Dispute –palvelussa

  • Korttituotteesta riippumatta, voit reklamoida korttitapahtumista My Dispute -palvelussa
  • Palveluun kirjaudutaan Säästöpankin henkilöasiakkaan pankkitunnuksilla
  • Mikäli reklamaatio koskee sekä kortin Debit- että Credit –puolia, reklamaatio tulee tehdä molemmista puolista erikseen
  • Ennen reklamaation aloittamista, varmista että sinulla on myyjän kanssa käyty sähköpostikirjeenvaihto liitetiedostona (pdf, jpg, jpeg, png, gif) nopeuttaaksesi asian käsittelyä.

Tapahtumien reklamointi oikaisupyyntölomakkeella

  • Jos käytössäsi ei ole Säästöpankin verkkopankkitunnuksia 
  • Jos reklamaatio koskee Otto. -automaatin tapahtumia
  • Oikaisupyyntölomakkeen voi lähettää sähköisesti tai postitse osoitteeseen:
Nets Card Disputes 00050 NETS

Pidä korttisi turvarajat ajan tasalla

Turvarajojen avulla torjut ikäviä yllätyksiä kortin joutuessa vääriin käsiin.