Chatbot

Tahdomme palvella sinua, kun meitä tarvitset. Tekoälykollegamme Miljo ei unta kaipaa ja on apunasi verkkosivuilla ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä.

Chatbot-Miljolta saat apua mm. verkko- ja mobiilipankkiin, tileihin, kortteihin, lainoihin ja rahastoihin liittyviin kysymyksiin.

Kysymys kerrallaan, mielellään lyhyinä lauseina

Parhaiten Miljo ymmärtää lyhyitä ja selkeitä lauseita ja vastaa mieluiten yhteen kysymykseen kerrallaan. Ethän jaa henkilötietojasi, kuten pankki- tai henkilötunnusta chatissa.
Henkilökohtaisissa ja henkilöllisyyden varmistamista vaativissa asioissa jätä yhteydenottopyyntö, varaa aika tapaamiseen verkossa, puhelimessa tai konttorilla tai lähetä viesti verkko- tai mobiilipankissa.

Verkkopankissa chat palvelee arkisin klo 8–19

Jos olet jo asiakkaamme, voit hoitaa nopeasti monia pankkiasioita chatissa - samalla istumalla.

Muun muassa nämä asiat hoituvat verkkopankin chatissa:

  • opintolainojen nostot
  • kortteihin tehtävät muutokset
  • verkkopalvelujen tekninen neuvonta
  • tilin maksun ylärajan muutos
  • lainan eräpäivän muuttaminen (alle 14 vrk)
  • omien tilien väliset siirrot

Apua voit löytää myös usein kysytyistä kysymyksistä 

Asiakaspalvelultamme usein kysyttyä
Usein kysyttyä lainoista
Usein kysyttyä Säästöpankin korteista
Usein kysyttyä Säästöpankki Tunnistuksesta