Saavutettavuus Säästöpankin digitaalisissa palveluissa

Me Säästöpankissa tahdomme, että verkkosivumme ja mobiilisovelluksemme palvelevat mahdollisimman hyvin myös erityisryhmien, esimerkiksi heikkonäköisten tarpeita. Tämä vaatimus on kirjattu myös finanssialan osalta saavutettavuuslakiin.
Tehokkaalla työpisteellä myös talousasioiden hoitaminen sujuu helposti.
Lain vaatimukset astuvat yksityisen sektorin verkkopalvelujen, kuten verkkosivut ja verkkopankki, osalta voimaan 1.1.2021 ja mobiilisovellusten osalta 23.6.2021. Teemme parhaillamme työtä näiden palvelujen saavutettavuuden parantamiseksi. Lisätietoja siirtymäajoista on saatavilla Aluehallintoviraston sivuilla.

Saavutettavuus-sivultamme löydät mm. saavutettavuusselosteet digipalvelujemme osalta. Päivitämme sivua jatkuvasti.

Saavutettavuusselosteet

Suostumus- ja vahvistuspalvelun saavutettavuusseloste

Tunnistuspalvelun saavutettavuusseloste

Verkkomaksupalvelun saavutettavuusseloste