• Asiakaspalvelumme auttaa

    Täällä ollaan, valmiina palvelemaan! Saat apua digikanavissa, puhelimessa ja tapaamisissa, mikä sinulle parhaiten sopii.
  • Katso usein kysytyt kysymykset

    Verkkopankkitunnukset lukossa? Ongelmia digipalvelujen käytössä? Katso asiakaspalvelumme koostamat neuvot näihin ja muihin usein kysyttyihin kysymyksiin.
  • Onhan käytössäsi avauspalvelu?

    Vinkki asiakaspalvelustamme: Saat itse avattua lukkiutuneet pankkitunnukset ja Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen.
 
Säästöpankin brändikuva.
Nuori tyttö tahtoo menestyä. Hänen tulevaisuutensa on valoisa.

Asiakaspalvelumme auttaa arkisin klo 8–20, la 10–14 – myös tunnistetusti 

Voit hoitaa useimpia tunnistautumista vaativia pankkiasioitasi myös verkkopankissa, verkkopankkiviestillä ja puhelimitse. Palvelemme sinua numerossa 010 773 6777 arkisin klo 8-20 ja la 10-14. Tutustu myös asiakaspalvelun usein kysyttyihin kysymyksiin. 
Makinen_Sirpa

Keitä olemme? Lue asiantuntijoidemme esittelyjä

Sirpa, Janne ja muut paikallisten Säästöpankkien asiantuntijat ovat apunasi talousasioissasi. Asiantuntijoiden esittelyt ja yhteystiedot löydät paikallisen Säästöpankkisi omilta sivuilta. 

Mietityttääkö verkkoasioinnin turvallisuus? Voit itse vaikuttaa

Verkossa liikkuu paljon huijareita, olethan tarkkana! Kokosimme avuksesi vinkkejä. Yksi muistisääntö nousee ylitse muiden: älä koskaan anna henkilökohtaisia pankkitunnuksia muille, edes pankki ei kysy niitä puhelimitse tai sähköpostitse.
Verkko-ostoksille tarvitaan turvallinen pankki kumppaniksi. Nainen ohjaa turkooseja verkko-ostoskärryjä.